Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Broninie

Projekt edukacyjny - „ Detektyw Pozytywka - praca z lekturą inaczej niż zwykle” - grudzień 2022

24 czerwca 2023

Realizacja projektu edukacyjnego pod nazwą „Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle” realizowanego w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa” Priorytet 3 na lata 2021-2025.

W klasie Ia SPL i IIIa SPL w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa” realizowany był projekt edukacyjny pod nazwą „Detektyw Pozytywka – praca z lekturą inaczej jak zwykle”.

Głównym celem projektu było rozwijanie zainteresowań czytelniczych z wykorzystaniem zbiorów biblioteki szkolnej zakupionych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, rozwijanie wyobraźni uczniów i logicznego myślenia, wyrażanie treści w formie ekspresji plastycznej .

Projekt miał na celu zachęcić uczniów do częstszego sięgania po książki, spędzania czasu na czytaniu, odwiedzania bibliotek w celu wypożyczania ciekawych pozycji książkowych.

Wśród zadań realizowanych w ramach projektu znalazły się następujące działania:

Autor: Iwona Sobik; Foto: I. Sobik

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

    Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

  • Powiększ zdjęcie Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

    Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

  • Powiększ zdjęcie Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

    Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

  • Powiększ zdjęcie Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

    Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

  • Powiększ zdjęcie Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

    Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

  • Powiększ zdjęcie Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

    Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

  • Powiększ zdjęcie Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle

    Detektyw Pozytywka- praca z lekturą inaczej niż zwykle