Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Broninie
Deklaracja Dostępności
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Broninie
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Broninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Broninie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Serwis zawiera dokumenty PDF, które są skanami dokumentów.
- Filmy nie posiadają audiodeskrypcji, gdyż w większości zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Adam Jastrzębski.
- E-mail: a.jastrzebski@sosw-bronina.edu.pl
- Telefon: +48882118311
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Powiat Buski
- Adres: ul. Mickiewicza 15
28-100 Busko-Zdrój - E-mail: starostwo@powiat.busko.pl
- Telefon: 41 370 50 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek główny (stara część)
- Budynek posiada dwa wejścia oraz trzy klatki schodowe, na poziomie parteru jest połączony korytarzem z budynkiem dydaktycznym (nowa część)
- Przy głównym wejściu budynku znajduje się pochylnia dla osób niepełnosprawnych na wózkach
- Budynek nie posiada windy
- Wejścia nie posiadają wysokich progów
- Przy budynku znajduje się parking.
Budynek dydaktyczny (nowa część)
- Budynek posiada jedną klatkę schodową
- Wejście główne do budynku znajduje się bezpośrednio na poziomie terenu
- Wejście do budynku oraz wewnątrz budynku nie posiadają progów
- W budynku znajduje się winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Budynek administracyjno-magazynowy
- Do wejścia do budynku prowadzą schody
- Budynek nie posiada windy
- Wejścia nie posiadają wysokich progów
- Przy budynku znajduje się parking